همشهری آنلاین: نمایندگان تیم بادی کلاسیک کشورمان چهارشنبه تهران را برای حضور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک به مقصد مادرید اسپانیا ترک می‌کنند.

body Classic

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم بادی کلاسیک کشورمان بامداد چهارشنبه 19 آذر ماه با ترکیب روح‌اله میرنورالهی دسته قدی 168، جواد سلطانی و مهدی پروانی دسته قدی 171، مجبتی ارزشمند دسته قدی 175، محمدمهدی رانی‌پور دسته قدی 180 و شاهین فریدپور دسته قدی 180+ برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2014 تهران را به مقصد مادرید اسپانیا ترک می‌کند.

روز جمعه 21 آذر ماه آیین وزن‌کشی انجام می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان 22 لغایت 23 آذر به مصاف حریفان جهانی خود می‌روند و این 6 ملي‌پوش تیم بادی کلاسیک کشورمان با هدایت رضا سلطانی، مدیر تیم‌های ملی فدراسیون و علی نعمتی بر سکوی مسابقات حاضر می‌شوند.

رضا سلطانی با اشاره به آمادگی بالای ملی‌پوشان خاطر نشان کرد: تیم از شرایط روحی و فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است و اگر اتفاقي نیافتید می‌توانیم از عنوان قهرمانی که سال گذشته در اتریش به دست آوردیم دفاع کنیم و قهرمانی جهان مجدداً تکرار شود.

گفتنی است ناصر پوعلی‌فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند و امید جبلی، داور بین‌المللی فدراسیون در تیم داوری مسابقات جهانی بادی کلاسیک مادرید اسپانیا حضور دارد.

 

کد خبر 280566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha